Vloerenconcurrent had al een goede reputatie in de online vloerenmarkt. Echter, de uitstraling van het merk kwam niet overeen met de kwaliteit en scherpe prijzen van hun producten en diensten.
Over dit project
We begonnen met een heldere merkstrategie: waar staat Vloerenconcurrent.com voor, wie willen ze aanspreken en waarin maken ze het verschil? Het komt tot uiting in de nieuwe merkbelofte: De stap naar comfort.
Van daaruit ontwikkelden we een krachtige merkidentiteit die persoonlijkheid, professionaliteit en warmte uitstraalt. Een modern logo en een frisse huisstijl die de betrouwbaarheid van het merk onderstreept.
Tot slot bouwden we een overtuigende nieuwe website die gericht is op conversie. Duidelijke voordelen, slimme productpresentaties, klantbeoordelingen en actiegerichte call-to-actions zorgen ervoor dat bezoekers sneller klant worden.
Het resultaat? Een herkenbaar en sterk merk met een overtuigende website. Daarmee is Vloerenconcurrent klaar voor verdere groei.
Ontdek andere sterke merken waar wij mee samenwerken.
Start jouw merkstrategie vandaag. Wij gaan graag met je in gesprek om jouw doelen te bespreken en een strategie op maat te ontwikkelen.
Vrijblijvend kennismaken met Merkstudio PFO
Liever direct iemand spreken?